خدا رو چه دیدی...

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

خدا رو چه دیدی...

 

خدا رو چه دیدی           شاید با تو باشم

 

شاید با نگاهت              ازاین غم رها شم

 

 

خدا رو چه دیدی          شاید غصه رد شد

 

دلم راه و رسم              این عشقو بلد شد

 

 

هنوز بیقرارم                 به یاد نگاهـت

 

نشستم تو بارون            بازم چش براهت

 

 

تو ترسی نداری             از عشق و جدایی

 

میخوای پر بگیری         به سمت رهـایی

 

 

برای تو موندن                دلیلــی نداره

 

واست حرف رفتن           شده راه چاره

 

 

خدا رو چه دیدی           تو شاید بـمونی

 

شاید غصه هامو             تو چشمام بخونی

 

 

خدا رو چه دیدی         شاید دل سپردی

 



نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت15:06---8 ارديبهشت 1391
. . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. .. .¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶آپم تشريف بياريد
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶آپم تشريف بياريد
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ آپم تشريف بياريد
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶آپم تشريف بيارید


سرخوش
ساعت19:34---1 ارديبهشت 1391
من عاشق این شعرم..........

m.k
ساعت13:07---30 فروردين 1391
سلام دوستم
وقت داشتی پیشم بیا


سپیده
ساعت11:26---30 فروردين 1391
سلام عزیزم وبلاگ واقعا خوشلی داری
مخصوصا آهنگ وبت.....خیلی ناز بود.....دوسش داشتم
دوست داشتی به من سر بزن


هستی
ساعت8:23---30 فروردين 1391
شما کم پیدا میشین ما نشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شوخی کردم
اگه دقت کنی ما زیاد آپ نمی کنیم مشغله درس هم من هم همنفسم رو دگیر کرده.
شما ببخش
موفق باشی


تنهای خسته
ساعت19:43---29 فروردين 1391
من منتظرم. چرا جواب سوالمو ندادی؟؟

m.k
ساعت18:48---29 فروردين 1391
یادم می آید گفته بودی
چشمهایم را دوست می داری!
به خاطر من نه!!!
به خاطر چشمهای منتظرم...برگرد...


تنهای خسته
ساعت1:40---29 فروردين 1391

سلام دوست جون. خسته نباشی. مثل همیشه وبت زیباست. خواننده آهنگ کیه؟ اسم آهنگ چیه؟ خیلی آرامش بخشه.

پاسخ: سلام دوست مهربان من خوشحالم کردی به وبم اومدی، ممنونم

ببخشید دیر جواب دادم شرمنده، اما این آهنگ از گلشیفته فراهانی

به نام شاهزاده رویا، موفق باشی



هستی
ساعت12:29---28 فروردين 1391
عالی بود.
به ما هم سر بزن
منتظریم


m.k
ساعت17:50---27 فروردين 1391
برای تو و خویش چشمانی آرزو می کنم

که چراغ ها و نشانه ها را در ظلماتمان ببیند،

گوشی که صداها و شناسه ها را در بیهوشیمان بشنود،

برای تو و خویش روحی که این همه را در خود گیرد و بپذیرد

و زبانی که در صداقت خود ما را از خاموشی خویش بیرون کشد

و بگذارد از آن چیزها که در بندمان کشیده است

سخن بگوییم...


پرواز پروانه خیال من
ساعت14:20---27 فروردين 1391
اینم گل....

پرواز پروانه خیال من
ساعت14:18---27 فروردين 1391
زیبا بود

m.k
ساعت23:43---26 فروردين 1391
می دانم!
تمام اهالی این حوالی گهگاه عاشق می شوند!
اما شمار ِ آنهایی که عاشق می مانند،
از انگشتان ِ دستم بیشتر نیست!




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |